Friday, March 30, 2018

:: SAAT MAGIKA BERSAMA TWB ::



Entry ini tidak panjang dan entry ini hanya akan membawa anda ke satu saat yang mungkin anda pernah rasa dan anda ingin rasa.

Kadang-kadang dalam hidup ini, tanpa kita sedar kita sedang menanam azam dan cita-cita.  Dalam diri kita sebenarnya mempunyai berjuta-juta keinginan dan impian.  Tapi, sekuat mana kita berlari mengejar impian tersebut.

Itu la yang aku dapat dalam The Walking Beauty.. Memenuhi impian satu persatu. Berlari bersama-sama dalam satu kumpulan untuk mencapai setiap keinginan dalam diri aku..


Mengimbau kembali saat2 memilih untuk register TWB.  Aku bukanlah sesiapa, hanya seorang manusia yang sangat kurang serba serbi.  Akhlak, Amal, Adab. Semuanya biasa-biasa mungkin kurang dan banyak khilaf.

Perkara pertama yang aku dapat dalam TWB adalah.. Kita kena gila untuk kaya gila. Secara luarannya.. mungkin aku tak mampu nak tafsirkan gila yang founder maksudkan.. but you have to be crazy..

1. Craziness change your world
2. Crazy effor for crazy high class life

and you know what

All in these world adalah milik Allah.. kenapa you tak mintak dengan Dia.
Allah akan bagi bila kita layak untuk dapat..

dan


Saat magika aku adalah bila aku merendahkan hati nurani. memohon padaNya semampu aku.  Berusaha sesungguhnya macam dah tak de peluang lain untuk aku usaha.. Berfikir sejauhnya bagaimana untuk aku menjadi seperti Ainul Sharazad..

Seperti disusun untuk aku rezeki yang tidak disangka-sangka..

Its Magic.. dan dengan izin Allah dan bantuan Ainul Shahrazad dari setiap sudut.. Aku naik satu rank.

Saat Magika yang tak mungkin aku lupakan Oktober 2018.

Ingat ni.. jangan sombong.. kerana dunia ini milik Allah.  Bermohonlah padanya..



1 Perfect Business Within 1 Deal For All The Beauty With Brain

Ubaidah Yusof
Owner Aqlis Mia Beauty SPA
The Walking Beauty Certified Beautician & Trainer

#twb_youth

No comments:

:: CHECK UP ANAK BERJADUAL DIHOSPITAL MENYUSAHKAN ::

Haiii allss...  Lame dah tak share ape-ape cerita.. and kali nih... aku nak share pasal bawak anak check up bulanan kat klinik ibu dan ana...

Yayah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Abang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Kakak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Adek

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers